Nu byter vi ut låsen på entrédörrarna!

Våra kortläsare och kodlås behöver bytas ut då de är väldigt gamla.

Måndagen den 11/3 är planen att uppgradera det befintliga systemet, och detta görs i samarbete med MATCHi och QT Systems.

Det här gäller fr o m den 11/3:

• Du bokar din tid i MATCHi som vanligt, och kommer då få en kod i boknings-bekfräftelsen via e-post från MATCHi. Koden kommer även stå i din bokning på MATCHi i inloggat läge.
  • Som medlem kommer du att få samma kod varje gång du bokar men koden gäller bara för tiden du bokat (plus 30 minuter innan starttid och 30 minuter efter sluttid).
  • När du bokar en strötid så kan du dela koden med den/dem du ska spela med. Detta görs via MATCHis mobil-app och förutsätter att övriga spelare är MATCHi-användare.
  • Om ngn inte skulle vara MATCHi-användare så får koden delas via sms eller på annat lämpligt sätt.
  • Under uppstarten kommer entrédörrarna vara uppställda då de nya koderna kommer genereras först från och med 11/3 (dvs om du gör/har gjort en bokning i MATCHi före 11/3 för en speltid som infaller efter den 11/3 så har du inte fått någon kod).
  • Vid juniorträning (Tennisskolan) kommer dörrarna vara uppställda som tidigare dvs ingen kod behövs.
  • Vid seniorträning (Vuxenträning) kommer en speciell kod användas, denna kod kommer skickas via e-post till alla som går på Vuxenträning. Samma kod kommer gälla under hela terminen.
  • När det är tävlingar (t ex när våra serielag spelar hemma-matcher i Svenska Tennisligan) kommer dörrarna vara uppställda om man önskar komma förbi och titta.
  • Ditt gamla passerkort upphör att gälla fr o m den 11/3. Du behöver inte skicka tillbaka kortet utan kan kassera detta på lämpligt sätt.

Vi hoppas att bytet blir smidigt, och ber om överseende ifall det uppstår frågor/ev problem under en övergångsperiod. Vid frågor vänligen kontakta info@vaxholmstennisklubb.se.

entredörrent till tennishallen

Publicerad: 2024-03-06